Thursday, March 3, 2011

pompuan gila meroyan

hai pompuan.....aku engat crita hang nih dah abis dah...upanya2 x abis lg aih.....pa lg yg hang x puas ati nih ha.........aku engat hang dah extend satu sem...n aku dah tgk muka hang crita ni stop smpai kat sni ja...tp upanya2 x lagikkk.........wat pasal lg ya...nak kena lempang laju2 ka?????? aku taw la prangai aku ni pon x perfect......x baik......tp at least aku x macam hang...hang gedik laen macam....segedik2 aku pon......aku x gedik mcm hang......hang tu suka COPY CAT org.......cara aku sendawa pon hang nak tiru????/ hey u...what the hell???????? hahahaha........vudus kan....and now tadi ada dak rumah pompuan nih crita sal dia kat aku....and then dia ckp pompuan nih dok crita mcm2 sal aku kat bdak2 umah dia.......cakap aku nih x blh tgk org lbih dari aku.................YA ALLAH.....aku skit pon x pnah ada prasaan macam tu wei.............wat pa nak berlawan2 ngan org nih...apa yg aku dpt....actually dia yg macam tuh sbnarnya........dah la......berubah la pompuan......bnyak sgt bnda aku dah dgr pasal hang.....kalo aku nak crita semuanya...mau letih tgn aku ni ha nak menaip..........silap pnjang berjela2 bnda nih...muahahahahahhaa.....aku pon mls nak crita bnyak2...nnti lagi bertambah dosa aku nih ha.....lantak hang la pompuan nak criya apa pon...yg pasti sapa yg knal aku taw la camna prangai aku......yg nak percaya ckp pompuan tub percaya la....ada aku kesah....skit pon x heran...mulut org mna blh tutup....mulut tempayan blh la....muahahahhaha...dh la pompuan...aku doakan hang akan brubah satu ari nnti.......aku ah mls nak gadoh2 dgn hang lg.......x dak faedah pon..kalo aku lyn prangai hang.....aku pon vudus n gila babeng cam hang jgk...kan...kan...muahahahahahahaha......daaaaa...good nite

No comments:

Post a Comment