Wednesday, March 16, 2011

im crying

YA ALLAH.....wat pertama kali td stlah lbih kurang sthon lbih aku kat U nih aku tlah mnitis air mata aku ni di hdapan budak2 class aku...hah??? sbb apa? bergadoh ka...oh...oh.....tidak sama skali......aku baek maaa...x kan nak gado2....wakakakaa....x dak la....kul 12 ada meeting....n meeting tu la yg mnyebabkan aku mnjadi sgt sedih smpai mnitiskan air mata aku nih......sbnarnya meeting td tu sbb nak rombak balik group........masa sem 1 dah rombak....tp nak dkt last sem nih depa nak rombak balik plakkkk......meluat tol la aku...aku dah x sng duduk dah wei......so skrang ni dari 4 group akan mnjadi 3 group ja..........yg buat aku sdih sbb apa...byangkan la.....dah 3 sem aku ngan kwn2 aku nih........dah pham dgn prangai sepa semua.....dah selesa sgt ngan depa semua...nih tiba2 nak kena berpecah plak.....YA ALLAH......berat sgt bg aku........hmm.....dah lepas bhagi group tuh...ada la lg 7 org dak group aku yg stay ngan aku...tp yg lain2 dah x da.........sedihhh......lpas ja meeting tuh abis...kami semua berkumpul la kat dpn hotel tuh....aku g pluk mama rap aku.....lpas tu trus air mata aku nih kuar dgn automatik tnpa dpt di kawal.........aku x heran dah waktu tu...sedih sgt............wei...aku nanges sbb aku syg hampa semua taw x..........hope hampa semua x lupakan aku k....
sblah kiri tu nma pnggilan nya SAODIN......sbb apa...dia ni lampi ckit...wakakkaa.....dia nih la kebas aku pnya pencil...hahaha....tp aku x kesah la...aku dah sdekah kan pon kat dia...hehe.....sblah dia pulak nmanya jufree......nmpak cntrol macho...tp mak aih mulut bnyak kot...heehe


he is the diva in my class.......=)




I LOVE U ALL.......
<3 <3 <3




No comments:

Post a Comment