Friday, March 4, 2011

PERGHHHHHHHH

ok.....td lepas abis test aku ngan membe aku nak g naek HEP.....taw x apa tuh HEP????? hhaha...hal ehwal pelajar la ya.....nak tnya psal PPKP membe2 aku nih....sbb nya.....PPKP depa ari ahad...kbtlan plak ari ahad tu ada class gnti....so...depa decide nak wat ari sabtu....esok la kan....so kna naek HEP  la...so masa otw tgh tnggu lif tuh......aku sempat la mnyanyi kan......lagu. ni.....KAU KEKASIH AWAL DAN AKHIRRRR......x sempat nak abis...tiba2 ada dak laki ni ngan membe dia leh terdngaq plak....muahahaahhaha...dia ckp apa PEERRRRGHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!! leh msok akademi fantasia.....muahahahahaha,,,,pasatu dia gelak2 ngan membe dia...aku apa lg...YA ALLAH.....leh plak mamat ni dgq....hahaaha...then aku pon ckp la....TERIMA KASIHHH.........sila la undi sy ya.......anta ke 32999.....hahahhaha pastu dia bls....iya la tu.....KAHKAHKAHKAH...tu la ain.....wat prangai lagi....hahahaha....=)

No comments:

Post a Comment