Sunday, February 6, 2011

sabar

semua org ada tahap kesabaran masing2 kan...camtu gak aku....tp melihatkan kepada dri aku nih...aku dpt rasakn yg thap ksbaran aku nih...amatlah....skit skali...apa makna nya......hmm..makna nya...aku nih x blh nak bersabaq sgt lah........cpt TERBAKO.....hahaha...dont play2 ok......skali aku dah meletup.......abis lah......muka aku akn bertukar MASAM......perghhhhh.......then monyok......pastuh sapa tgur aku siap la.....ngan dia2 kna fire nnti...muahahahhaha....sowi ya kpada anda yg x bersalah tuh terkena tempias skali.....aku cuba kawal.....tp x muleh la.....hehehe......hahaha....td ada la jdi stu hal nih...di sebabkan aku geram sgt.....aku x dpt BERSABAR agi...lalu aku pon take action...muaaaahahhahaha.........maaf lah kepada sapa yg kena tuh.....huahuahuahuahuuahua..........LU KENA BEB.......FULLSTOP

No comments:

Post a Comment