Thursday, February 10, 2011

Demand

aku paling sakit ati dgn org yg DEMAND melebih2 ni....whats your problems hah yg nak demand lebih2....
hang tuh nak kata kaya...x dak la kaya mna pon.....x pyh la nak demand sgt..aku taw la brg hang semua branded......eleh...tp tu semua bkn nya duit dari mak pak hang...tp duit...#@%#$^%^*.....mnyampah aku...bkn aku jeles...eh tlg la...skit pon aku x jeles ah.....prangai hang tuh wat aku meluat taw dak....MELUAT!!!!!! hang pon sama ja cam dak2 lain nuh....dont be too chicky la wei.........aku x nafikan hang tu lbih pndai dari aku...aku rasa aku ni x dak ilmu bila aku dduk dgn hang....tp x semestinya semua nak kna ekot ckp hang.......VUDUS.......kalau KAYA skalipon..x yah nak demand2 lbih2 la.......ada ja org kaya yg rendah dri...x bnyak songeh mcm hang pon....hang tu ja yg mlebih2.....kaya HARTA buat apa.....wat tmbah dosa aku ja rni...hish

No comments:

Post a Comment