Thursday, February 10, 2011

FRENCH KUIZ 1

ari ni class spatotnya start kul 5 ptg..so aku pon bgun la lmbat arinih...kul 10 lbih mcm tuh......bgun2 tuh....aku trus pi mandi...hahaha...slalu nya kalo class lmbat...mmg lmbat ah aku mandi....tp arini awal lak aku pi......kehkehkeh....dah lpas mandi tuh...aku rajin sgt aih arini...aku kmas umah.....bkn apa...hmm bersepah sgt nih...pastuh aku kmas dpur.......pastu masak nasii......dah lepas semua tuh...aku pon ngadap ar lappy nih...hehehehe.......tgh syok2 on9....dpt msj
assalamulaikum ....
class housekeeping start kul 2.50 arini......
sila dtg awal...sapa lmbat kna denda....
OMG!!!!1 OMG!!!!!
dah la mlm ni class french...
aku x study agi...muahahaha
padan muka hang...hahahaha

sir cheng chee chong....
x da soklan bocor ka sir.......hekhekhek....
out!!!!!!!out!!!!!! makan and study french...after that get ready to housekeeping class...
pray for me......amin.....

No comments:

Post a Comment