Friday, February 25, 2011

diri ku yg sakit

ohhhhh.......sungguh terseksa diri ya kalo sakit nih.....tambah2 aku batok n slesema....dua2 nih kalo bergabung mmg meletup la.....muahahahhaha......actually sblom pergi trip aku dah rasa x sihat.....tp aku kuatkan diri aku nih jgk g trip tu...bkn apa...ni event dak2 part 4...so wugilah kalo x pergi.....dah la class aku yg handle bnda nih...dan aku slaku urusetia yg sgt setia mnjalankan tugas....muahahahha......setia la sgt kan....ok.......trip kali ni ke teluk batik at perak...ni kali kedua aku g sna...sblom ni dah pnah g sna dgn kelab usahawan......ok..masa awaktu mlm kat sna tuh..aku mmg x tahan sgt...sbb apa...tmpatnya sgt la sjuk...dan aku plak btok x slesema...mmg la........aku bernafas pon pakai mulut ja......smpai esk pg kwn aku tgur...aku tido macam2 bnyik kuar smpai dia engat aku tgh gayot tpon...pdahal aku brnafas gna mulut daaa....muahahaha....maaf la kawan...aku gngu hang tidoq...hehehe....ok...gmbar aku g telu batik...nnti aku letak eh,.....x ambek lg dkt membe aku.....ok.......dlm sakit2 pon...aku masih sempat lagi main pntai......muahahha....naek banana boat...and then naek boat pusing pulau......mak aaihhh...aku main pntai mmg x hengat dunia......x hengat yg aku ni sakit...dah main2 tuh.....masa nak naek..haa....bwu la rasa kepenatannya.........dah la aku terlupa nak bwak ubat...hmm.........3 ari x mkn ubat...mkin truk la kan...huhuhu..........dah balik tuh...mmg sakit2 badan2 ah......rasa cam nak g spa ja.......fuhh...kalo la dpt msti best...tp malangnya x dpt...hehehehee.....nak wat camna kan.....nnti2 la g spa ya.....balik tuh esknya ada test marketing....mmg bagos ah kan......and arini td ada test cost cntrol....mntap2.....bertambah mantap lg bila ari ahad ni ada test ACC,,,,ohhh    sy mmg <3 <3 <3 ACC...muahahahahha....ain2...sabo ja lah ya...x lama lg mnggu yg memenatkan ni aku berakhir jgk...hehehee........CHILL.....=)

No comments:

Post a Comment