Saturday, August 20, 2011

kawan

kawan....mmg x dpt dinafikan la kwn ni pnting dlm hidup...dh mcm2 jenis prngai kwn kot aku dpt...tp aku rasa..kwn yg the best adalah kwn masa skola.....mmg smpai skrang ni dah abis skola bpa taon pon aku still rindu depa smua......rindu kenangan sama2 dlu....hihihi....hey schoolmate convent kulim...i really miss u all....<3...ok..kalau dpt yg jenis prngai ok...satu kpala..fine la kan....msti x da prob....tp klau dpt yg sebaliknya........YA ALLAH......x taw la.....jenoh...bkn anak ckp aku ni perfect...tp ntah la...annoying sgt...sehingga membuatkan aku x dpt nak bertahan lg...dah la kena ngadap muka dia tiap2 ari....amagad.....cuba bygkan kita kena mngadap muka org yg kita x suka......perit...weh perit...wat tmbah dosa aku ja....ya..ya...ckp bab dosa mmg aku ah berdosa sbb dah lbih 3 ari aku x bertgur dgn dia...bkn aku x nak tegur...tp bila memikirkan prangai dia....huh...errr rasa cam x snggop la....better x pyh kot....rumah ni dah x best mcm dlu..huh....now bila ada masa blh balik ja...aku akan balik......x snggop nak duduk umah...dah la suka tutup pntu kuat2....hey2...engat hang ja ka blh buat......aku pon blh la.....lagiiiiii kuat la weh..........blom tgk aku mngamok lg......huh....cpt2 la masa berlalu........nasib ni dah semester last aku kat sni.........huh......berikan la aku kekuatan.........serabot.....serabot.......=(

No comments:

Post a Comment