Saturday, August 27, 2011

im home

yeah..akhirnya cti jgk aku.....hahaa....tp cti pon kejap ja......aku fly ke rumah ari kmis aritu...bnyak jgk beg aku bawak balik......hehe..beg yg pnuh dgn baju2 yg x berbsuh g....kihkihkih....mklomla..umah sewa aku aa mesin basuh...tp...tp...x blh spin laaaa....pastu semua pakat nak bsuh baju.....camna nak kering....tmpat sidainya....alahai.....cinonet....hehe...ok...tngahari td aku dia arahkan oleh big mama utk basuh hlman umah kat dpn tuh......kotor nak mampuih.....ngeee....mklomla...x da org yg nak buat...big mama dah x larat dah...akak sibuk tu la..ni la..abg aku??? errr jgn arap la mamat sekor tu....ok2 aku tgh tido sedap2 sbnarnya kat dpn tu...then dgr big mama bising2.....adik...bgun la g cuci kat dpn tu...kotor dah...nak raya dah ni...hmm...aku pon wat dgr x dgr ja...hahhaa...kijam..kijam...muahahahahhaa....last2 pon aku bgun la jgk.....g cuci kat dpn tuh.....pastu tgk keta ayah aku....mak aih...pnya berdebu......kecian eh tgk...lalu aku pon mndikan la dia.....ku cuci dia dgn pnoh kasih syg...hahahaha...perghhh.....berpeluh2 jgk la aku mncucinya.....nasib la aku x poooooooooooo.........kehkehkeh....pham2 la ya....=).......anyway...esk kena cuci tngkap pulak.....hehe...itu ka keja ttap aku tiap kali nak raya......emmm...arini rindu sama itu budak busuk.....dia bz sgt la arini.......bz mngemas brg....nak pindah umah........errr....k la....kmas la ya......sy tnggu awak smpai dah siap semua......LOVE U...<3 <3 <3

No comments:

Post a Comment