Sunday, April 24, 2011

shoes

i need a new shoes...... ok....now aku nak kasot.....kasot baru....errrr...sbb nya...kasot aku nih dah nazak sgt.....daj jd kulit buaya laaaaa.....dah terkopak ha sblah knan tu........blah kri mnanti masa dan ketika lak utk terkopak.....errrrrrr......time2 aku ngah nazak...kering kontang nih la dia nak wat psai kan.....kasot...oh ksot....aku pkai bwu satu sem wei...awal sem ritu aku beli.......aku yg ganaz ka....hang yg x than wei?????? mna satu harus dipersalahkan nih...........emmm......now smntara ada 3 ari lg aku nak kna g cmpus nih....pkai ja la pa yg ada...huhu.......dah la nak cari kasot ckup ssah........dah berkenan...saiz lak x dak...saiz 4 ja aku pkai..hihihihi.........pyoh ooo nak cari..kalo ada tu kira rezeki aku la...kehkehkeh....=)

No comments:

Post a Comment