Wednesday, April 27, 2011

cerry berry

huh.....arini aku cerry berryy......x taw la kat mna yg silap.....errr....aku mkn smbal ayam ja kot tngahari td....beli lauk kat luar...tp...tp....membe aku pon bli jgk lauk ayam tu.....tp dia ok ja......err....aku x kan ar air soya tu kot?????? tp membe aku pon beli jgk....hmmmm.......letih oooo kalo cerry berry...........tp lepas memerah keringat tuh...mmg feeling dia best arrr....rasa lega gila babas....MUAHAHAHAAHAHA......arini mkn nasi tngahari td ja........x dak selera nak mkn....perut x sedappppp.........tp rasa lapa pulak.......mam nestum ja la.....tima kasih nesvita.......=).........hmm...paper second last ari sabtu.......then ahad.....pastu aku merdeka..........x saba nak balik umah...im coming home....im coming home....tell the world that im coming home.....eh....ternanyik lak...muahahahhahaa.....k la...cau cin cau lu......=)

*p/s.......miss u so much b......awak bz....sy bz.....dah lma x borak sma2....x pa...pas final ni kita borak ya....borak smpai pnas tinga...hehehe.....<3 <3 <3

No comments:

Post a Comment