Tuesday, January 25, 2011

Diarrhea

huh....smlm kul 10 lbih aku dah terbaring ats katil...bkn apa...pala nih mak aihhh...pening sgt2......pas mandi tros naek ats katil.......mata pon dah ngantok......then bgun pg tuh dah ok......masa class pg tuh ok ja...steady agi...nah......masok class kul 2 tuh.....mula2 ok.....sronok blaja marketing......muahhahaha....pastu lec suwoh wat latihan...aku pon dgn rajinnya buat la...tgh2 kusyuk buat.....tiba2 pewot nih sakit banggat dehhh......pinggang pon sakit jgk...aku ckp lam atii...naa...ni msti nak period...sengugut ahh ni...aku dah dduk x diam dah...kejap lentok sna......kjap lentok sni.....kjap dia dtg......kjap dia ilang...trus aku x leh nak focus...
dah x tahan sgt2 nih...bgun ah g tndas........dduk kjap lam tndas smbey mnahan kesakitan yg teramat sgt...then kuar balik....hmm...x ilang2 gak...aku mntak ubat dkt hajar...then g tndas balik...sapu ubt pon x dak effect larh........hampeh btol...waktu tu dah pkul 4.....spatotnya class dah dismiss......tp lec aku nak check soklan lak...dah la dari chapter 2 smpai 4......naaaa...aku ckp...ish..time nih la jgk dia nak check.....aku dah x sng duduk...rasa cam nak gigit2 org ja.....aku pon cuba la bertahan....lpas abis ja semua tuh...trus trun...and aku balik dgn classmate aku sbb housemate aku ada keja..huh...smpai ja kat umah...kna menapak naek tngkat 3 la plak......YA ALLAH.....aku dah la sakit gila2 nih...aku naek tngga scepat yg mngkin......masok ja umah...tros g tndas lu......huh.....mlepas hajat...lega gila.....pastu still sgt agi....text my bucukkk...ckp ngan dia sakit...then dia col...muhahahaha,...dia ckp...dia x taw nak ckp apa sbb dia x taw rasa cmna sakit tuh....hakhakhak....x pa lah bucukk...x kesah..hehehe..after that...pewot ni memulas2 agi...aku pon g tndas wat kali yg kedua.......huh.........lpas tuh bwu la aku dpt detect...yg aku nih...bkn sakit sengugut...upa2nya......DIARRHEA..........cirit birit daaa...kehkehkeh.......

No comments:

Post a Comment