Sunday, January 2, 2011

BOTOL KICAP

ASSALAMUALAIKUM SEMUA...
SELAMAT TAHUN BARU 2011...
PEJAM CELIK- PEJAM CELIK TBA2  DAH 2011 ERR...CPTNYA..
APA2 PON...ARAAP TAON NI LEBIH BAEK DARI TAON2 SBLUM NI..
SLALUNYA KALO MASOK TAON BARU MSTI ORG TNYA....APA AZAM TAON BARU????
err.........JWPAN AKU.......x dak azam taon baru...bkn apa...tkot nnti x tercapai kecewa lak...hahahha
ok......smlm pas balik daftar kat cmpus uitm di hatiku....aku pon g la ke jusco...
shopping brg skit....perggh...org pnya la ramai...pakat berkerumun dkt kdai baju mcm org bagi free ja...haha
SALE la kononnya.....SALE la sgt...hahaha
di pendekkan cita.....mls plak nak cita pnjg2..haha
dah smpai umah..aku pon masak nasi...
masa tu dah kul 10 mlm dah...perghhh...
perot mendidih bai.....satu ari x mkn nasi
then aku g ar grg ayam...sambil ckp lam ati * kalo mkn nasi nagn ayam ltak kicap pon sodap nih.....
lalu dgn rakusnya aku pon ambek ar btol kicap tuh.....tgk2...alamak.....can opener x dak la plak...cam na nak bkak pnutup nih.....
aku pon gtaw la si muni... ala muni..can opener x dak ni...camna nak bkak...
muni ckp...ala....gna pisau ja la....
hah??? gna pisau cenggana nak tbuk lubang tuh...
lalu kami berdua pon wat ar experimen...haha
dah siap btol kicap nagn pisau ni...
ala...satu g mslah....nak gna apa nak ketuk pisau nih...mna ada lesung batu da...
aku pon wat2 terer...ala..kita gna la pmegang pisau satu agi nak utk ketuk..
cehh...test2 x mnjadi...
tiba2 si muni nih mnjrit.....HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...
adusss...pehal hang nih...wat terkejut aku ja...
tgk2 dia dtg dapo bawak KASOT WAGES dia yg bwu bli kat jusco td...
nak taw pa yg jd....kami gna tumit kasot tu wat ketuk pisau tuh...hahahaaa...
BERKESAN sekali....
x rugi beli KASOT tu wei......
hahaha...


No comments:

Post a Comment