Saturday, December 4, 2010

S.A.T.U

satu
k...aku nak cerita pasal satu....
ada apa dgn satu?????
satu lam english adalah ONE...
french.......UNE......
arab......WAHIDUN...
haaaaaa........knapa satu....
ini adalah kerana......taon ni adalah.....
taon terakhir utk dak2 yg la lhir pd thun 1991 
berumur angka "1" di depannya....
arghhhh......maka dgn ini...
taon dpn...iaitu taon 2011.....
aku akan berumur 20...
20???????
apa.......20????????? 
HAH....SEKALI LG .........20??????
hahhahhaa...
aku x dpt trima kenyataan nih.....
biar btol.......
aku dah nak msok 20 taon...
huahuahua...
tp prangai....
cam bdak2 g...heheheheeeehhe....
tol x kwn2????
ish.......dah la org ckp muka aku nih cam dak skola....
tp sebenaqnya........aku dah nak masok 20 la....
HEY........20 taw......
hhheehehehehe......
so.....AIN.....mula taon dpn...
mulalah merubah dri anda itu mnjadi seperti org yg berumur 20 ok....
hahahahaa.....tnggu dan lihat sja la......
heheheheh

1 comment: