Tuesday, December 14, 2010

AL KISAH~~~~~

berita tergempar......
en.ghazali dan pn. puteh tlh HILANG sorang anak....
apa??? HILANG???
hilang kat mna?????
shoping complex???
pasar mlm?????
hahahahha...tekaan anda slah sama sekali
HILANG di sini adalah......
anak en ghazali ngan pn.puteh ni dah mnamatkan zaman bujang nya....
so dgn itu...tinggal la 2 lg ja yg masih single...
sapa ya??
aku la salah sorang.....yg satu lg abg aku....
tp ada lg sorang...tp yg itu dah kena ikat...hehehhe
ok.....
da lg cerita nih...........mlm lepas abis knduri tuh....
berlaku satu tragedi....
hmm.......tpon cousin aku leh ilang la plak dlm rumah....
adoi.........
x pa la.....aku doakan sapa yg ambek tpon tuh SELAMAT la ya....
ENGAT....
dia SELAMAT kat dunia ja.....
tp kat akhirat,.........HMM...agak2 leh SELAMAT ka kat sna???
hahahahahaa.....
pkir sendri la ya......
pnat sngguh aku.......
pinggang2 semua sakit...dah macam org tua dah..hehehe...
esk pg2 lg nak gerak g klntan......
nak g kenduri belah laki plak....
mintak2 semuanya SELAMAT esk...
AMIN....
ok...sampai kat sni sja la ya....
bye...



No comments:

Post a Comment