Monday, June 6, 2011

im back

hey yo........im back...hihihi
lama x mnjengah kat blog disebabkan sibuk...n beberapa hal yg x dpt nak elak....hahaha..ayat x muleh blah......huhuhu...
ok...ok....pa yg dpt di ceritakan sem ni........sgt.........BUSY......
antara aktiviti2 yg bkal aku wat ni ha....
1- campaign dkt sedim
2- trip ke Melaka
3- 3F....fruit and food festival
4- ekspo...
5- trip ke kelantan n terengganu...
 stakat ni...tu ja yg aku taw.....
bnda2 lain x taw la kan......
resume pon x wat lg.......rabu dah nak kena anta....
pa yg aku dpt ckp....subjek sem ni.....mncabar minda aku...huhu.......
arap2....ok la ya...amin....

btw....alhamdullillah....mak aku dah kuar spital......hope mak sihat2 slalu.......kenduri pon dah lepas.....
kenduri aku??? hahha....nnti2 la ya......
ok...akhirnya sy dah berjumpa jgk ngan sorang budak ni yg bernama NANA.......
haha....jmpa di POH LYE ya...tempat dia keja...hahaha...
nana lg tinggi lar....ramping lak tuh.....
nih jeles nih....hehehe......
i leb u la NANA....=)

ok lah.......cau cin cau dlu.....bye....
assalamualaikum....


No comments:

Post a Comment