Wednesday, May 11, 2011

penat...letih..

hmm...tghari semalam mak aku kena than dkt wad...sbb apa..hmm..mula2 just g spital sbb nak check kaki dia yg bengkak tuh...last2 doc tahan trus...hmm...lagipon mak aku da sakit lain lg...sakit apa...hepatitis b...apa? hepatitis b....ya hepatitis b...ada la dlm 3 bln or lebih kot...aku pon not so sure about that..huh....dah kena than tu aku ni la yg kena jga mak dkt wad...for the first time smlm aku tido kat spital....err...sgt2 tidak selesa.....dan aku mmg x blh tido smlm......aku bwu gaya nak terlelap ja..tiba2......MISI!!!!!!!!!!!!!!!! MISI!!!!!!!!!!!!!!!1 arghhh..........damn u makcik...pa jerit mlm2 nih...aku nak tido ah....dah la tido just duduk ats kusi ja...YA ALLAH....mmg sakit pinggang gila babas ah...dgn panasnya......tp than kan ja la.....pastu...pg td...kul 6.30 mcm tu aku dah bgun mndi..bkn apa..tkot jem la lmbat2 ti.......pastu aku rasa nak demam la.....pening kpala..nak muntah....huh....then dlm kul 11 lbih pg td akak aku dtg..so aku ckp la nak balik umah tido...pastu kezen aku dtg ambek.....aku smpai ja trus carik katil.......then kul 3 stengah baru aku bngun....bngun tu trus mandi.....kutip baju2 ayah aku semua...basuh...then kemas dapur ckit.....after that mkn...huh...ni pon still rasa letih lg.......mlm karang nak pergi spital balik...hopefully mak cepat sembuh.....
awak....thanks eh awak....awak kuatkan semangat sy...=)......sy awak sgt2....awak teman sy...walaupon kita jaoh.......sweet.....hehe....k la...papai...

No comments:

Post a Comment